






![]() | Dzisiaj | 297 |
![]() | Wczoraj | 475 |
![]() | W tym tyg. | 1360 |
![]() | W ub. tyg. | 4267 |
![]() | W tym m-cu | 14610 |
![]() | W ub. m-cu | 9406 |
![]() | Od 1 II 2010 r. | 4379774 |
Nauczycielska Akademia Internetowa
Ocenianie kształtująceW module III przedstawione zostały różnice między ocenianiem kształtującym a sumującym, sposoby ustalania strategii oceniania z uczniami, jak i również z rodzicami.
Moduł IV dotyczył informacji zwrotnej jako dialogu nauczyciela z uczniem, mającym pomóc uczniowi w uczeniu się. Informacja zwrotna powinna zawierać cztery niezbędne elementy: - podkreślenie tego co uczeń potrafi; - zaznaczenie co wymaga poprawy, czego uczeń jeszcze nie opanował; - wskazówki – w jaki sposób uczeń powinien poprawić prace; - wskazówki – w jakim kierunku powinien pracować dalej.
Moduł V poświęcony był pytaniom kluczowym i technikom zadawania pytań, które dotyczą głównej problematyki lekcji i mają zainteresować ucznia tematem.
Kolejny moduł VI porusza zagadnienie oceny koleżeńskiej i samooceny uczniów. Przedstawia sposoby ustalania schematów oceniania oraz techniki samooceny, których celem jest zwiększenie odpowiedzialności uczniów za własne uczenie się. |
||||||
|