- A schedule of school patron's life
- A funeral ceremony
- Pilgrimages
- John Poul as a teacher
- The school has been named after John Poul the second
- In the year 2009 the school was offiially given a flag ( there was a great celebration at school and in the church)
- Beatyfikacja Jana Pawła II
- Kanonizacja Jana Pawła II







![]() | Today | 369 |
![]() | Yesterday | 393 |
![]() | This week | 369 |
![]() | Last week | 4267 |
![]() | This month | 13619 |
![]() | Last month | 9406 |
![]() | All days | 4378783 |
Ocenianie kształtujące
W module III przedstawione zostały różnice między ocenianiem kształtującym a sumującym, sposoby ustalania strategii oceniania z uczniami, jak i również z rodzicami.
Moduł IV dotyczył informacji zwrotnej jako dialogu nauczyciela z uczniem, mającym pomóc uczniowi w uczeniu się. Informacja zwrotna powinna zawierać cztery niezbędne elementy:
- podkreślenie tego co uczeń potrafi;
- zaznaczenie co wymaga poprawy, czego uczeń jeszcze nie opanował;
- wskazówki – w jaki sposób uczeń powinien poprawić prace;
- wskazówki – w jakim kierunku powinien pracować dalej.
Moduł V poświęcony był pytaniom kluczowym i technikom zadawania pytań, które dotyczą głównej problematyki lekcji i mają zainteresować ucznia tematem.
Kolejny moduł VI porusza zagadnienie oceny koleżeńskiej i samooceny uczniów. Przedstawia sposoby ustalania schematów oceniania oraz techniki samooceny, których celem jest zwiększenie odpowiedzialności uczniów za własne uczenie się.